2016. ápr 11.

Jelöltállítás (Igazgatóság, Felügyelő Bizottság) * Frissítve 04.14-én

írta: Blogár Béla
Jelöltállítás (Igazgatóság, Felügyelő Bizottság) * Frissítve 04.14-én

Meghatározó fontosságú feladat a szövetkezet életében

Az új tisztségviselők megválasztásával kapcsolatos előkészítő munkák jelenleg már folyamatban vannak a lakásszövetkezetünknél.
Az Igazgatóságba és a Felügyelő bizottságba kell tagokat és elnököket választani majd. A jelöltállítás és az azt követő választás meghatározó fontosságú a szövetkezet életében.
A jelöltállítást a "jelölő és mandátumvizsgáló bizottság" végzi, folyamata a következő:

>> küldöttek megkeresése első körben
Szóban, telefonon, írásban vagy személyesen. Ekkor javaslatokat kérnek, neveket a titulusokra.
>> küldöttek megkeresése második körben
Az első kör alapján létrejött listát a bizottság összegzi, és az összes jelölt nevét tartalmazó listával személyesen keresik meg a küldöttet. A küldött a "jelöltállító lapra" a listán szereplő nevek közül azokat írja fel, akiket megfelelőnek tart.
>> A bizottság összegzi a neveket.
Akire legalább 15 jelölés érkezett, az kerül fel a "szavazó lap"-ra.

A folyamathoz kapcsolódó határidőket napokon belül feltöltöm ide, frissítem a bejegyzést.

A jelölő és mandátumvizsgáló bizottság munkáját a 16. sz. belső szabályzat tartalmazza, mely elérhető a szövetkezet honlapján (belépést/regisztrációt követően).

Frissítés (2015.04.14.):
A jelölő és mandátumvizsgáló bizottság április 22-én tartja következő ülését, eddig az időpontig tart az "első kör", a személyekre vonatkozó javaslatok begyűjtése. Ezen az ülésen fog véglegesítődni, hogy a "második kör" mettől-meddig tart.
Ami biztos, hogy 06.15-én lesz a küldöttgyűlés, ahol szavazni kell a küldötteknek. A hírek szerint lesz 05.19-én egy felkészítő jellegű összejövetele a küldötteknek.

 

Szólj hozzá